Thursday, January 8, 2009

Anugerah Bintang Popular Berita Harian - Artis Baru Popular & Penyanyi Lelaki Popular


Perhatian kepada semua....

Saya rasa terkejut jugak, macam excited pun ada sebab bila tengok dalam senarai pencalonan awal ABP Berita Harian 2008.... saya tercalon untuk 2 kategori - Artis Baru Lelaki Popular dan Penyanyi Lelaki Popular.

Bagi saya, ini satu penghargaan yang besar sebab baru 1 tahun lebih saya aktif dalam music business, dah pon dapat pencalonan.... walaupun pencalonan awal.

Antara nama besar yang di calonkan dalam kategori Artis Baru Lelaki Popular Nabil Raja Lawak, Nubhan dan Toi. Kalau kategori Penyanyi Lelaki Popular tentunya Anuar Zain, Dafi, Faizal Tahir, Mawi dan ramai lagi lah. Jadi harapan saya tak lah besar, tinggi menggunung. Dah di senaraikan sebagai calon awal pun dah cukup besar maknanya. Tapi kalau sekalian kawan-kawan dan saudara mara yang rajin untuk mengundi, saya amat menghargai kesudian anda. Terima kasih.....


Nama saya ada kat nombor 7.

2 comments:

Qarl said...

hye abg bad...

ms mystarz dulu karl mg minat dgn abg bad.. ur voice r good!

i knew ur daughter.. freeda.. my college mates dulu.

btw, why not come out with single album.. let say 4 new songs... rite now,mmg trend single album je

Tea Dean said...

tahniah yee..hgn lupa pomot mpv skali hehehe